11 תשובות
צודק
אבל ככה החברה עשתה
אבל ככה החברה עשתה
יש בנות שהולכות בלי חזיהה
שתחזיק את החזה שלא יראו את הפטמות
כי זה איזור אינטימי שצריך להסתיר
וכדי שזה יחזיק תציצי ויראה נורמלי ויפה
וכדי שזה יחזיק תציצי ויראה נורמלי ויפה
כי ככה יותר נוח מבחינה שאם אני קופצת לי בלי חזיה אז זה לא נעים ואם אני רוצה לרוץ וזה.. אני אישית מעדיפה חזיות ספורט
כן אבל גם בנות שאין להן חזי גדול הולכות עם חזיה כי ככה הן מרגישות יותר מחוברות לחברה
שלא יראו
גם ללכת בלי תחתונים זה טבעי
גם להשתין בשיחים זה טבעי
גם לצוד חיות וישר לאכול אותם זה טבעי
להמשיך?
גם להשתין בשיחים זה טבעי
גם לצוד חיות וישר לאכול אותם זה טבעי
להמשיך?
אנונימית
שואל השאלה:
אבל ללכת זה בלי זה טבעי
אבל ללכת זה בלי זה טבעי
אנונימי
כדי שלא יקראו להן את הפיטמות
כי זה מגעיל ללכת ברחוב בלי
למה בנים הולכים עם תחתונים?
למה בנים הולכים עם תחתונים?
באותו הנושא: