5 תשובות
כן, הייתי שמה את של נטורל השחור (לחות עם קרטין) הוא היה לי מעולה, אבל נטורל הירוק על בסיס מים הרבה יותר טוב לי.
ממליצה על שניהם.
ממליצה על שניהם.
אני שמה איזה אחד מדרך היופי על בסיס קשיו משהו ממש טוב
לא משתמשת..
אני אוהבת את me
אני לא מתולתלת אבל אחותי כן
ושל אמיקה ממש טוב
ושל אמיקה ממש טוב
באותו הנושא: