8 תשובות
מסכים
שואל השאלה:
בקיצור לא להצביע לנתניהו חברים. נתניהו היה מנהיג טוב( בעיקר ביחסי חוץ), הביא הישגים אבל אנחנו רוצים ממשלה ליברלית
בתור חרדי אני לא מסכים איתך
שואל השאלה:
כי אתה חרדי, אנחנו עם עמדות שונות :) אני חילוני
כן, מעדיף את הרשימה המשותפת
מסכימה איתך
למרות שאני חושבת שיש אנשים מאוד טובים בשמאל ומגיע להם לשבת באופוזיציה
יאא חזרת אלינו סוף סוף
שואל השאלה:
ולפני שיצאו עליי - הסיכוי לממשלת שמאל הוא ממש נמוך, אני לא רואה סכנה בלהצביע לליברמן או לגנץ