למה אנחנו קוראים לעצמנו העם הנבחר כשאנחנו יותר קבוצת אנשים מאשר 'עם' עם קשר דם?
אם אני לא טועה יש והיו הרבה שהמירו דתם ליהדות והוריהם אינם יהודים לפי דם. אז מדוע אנחנו קוראים לעצמנו עם כשאנחנו בעצם יותר קבוצת אנשים שמאמינים באותה דת שחלקם גם רואים בקשר הדם שלהם לאום? עם זו לא קבוצה שיש לה רק קשר דם בין אחד לשני?