התחברות
הרשמה
ממש שורף לי בחזה, אני מפחדת שזה משהו חמור, מה לעשות?
9 באוגוסט 2019, 09:06
חזה
כאבים
3 תשובות
לשים שמחה
.
.Miley
משחה
.
.Miley
שואל השאלה:
זה לא מרגיש לי חיצוני
אנונימית
באותו הנושא:
ממש שורף לי במרכז החזה, וטיפה קשה לי לנשום איך להעביר את זה?
יש לי חזה מידה C ואני שמנה, אני ממש מפחדת שאני ארזה כמה החזה ירד לי
אוקיי אני מפחדת היה לי לחץ כזה בחזה ואז היתעלפתי ואני מפחדת שיכול להיות דימום פנימי חס וחלילה מה לעשות ? אני בת 14
יש לי כאבי בטן בצד שמאל אני מפחדת זה משו חמור ואני גם במחזור
יש לי לחצים בחזה ליד הלב אני מפחדת..
לפעמים כשאני אוכלת לחם ממש שורף לי מאחורי החזה (בערך מתחת לגרון באזור החזה)
יכול להיות שכבר ראיתם את השאלה אני פשוט מפחדת שזה חמור..
שורף לי בגרון כשאני בולע רוק/שותה מים וגם בכללי זה שורף מה אני יכול לעשות?
למה שורף לי בחזה כשאני רץ?
יש לי אדום בחזה ומרחתי פנסטיל וזה ממש שורף לי, למה?
זה לא טוב אם אני לא אוכלת שום דבר מ20:30-15:30? זה יכול לעשות משהו חמור או שזה לא כזה חמור?