3 תשובות
תסבירי לה מה פגע בך
למה היא הייתה צריכה לבוא להלוויה של סבתא שלך
עזבו אתכם הלוויה לא הלוויה, הילדה לא דיברנ איתה ארבע חודשים "במקרה" אחרי שקרה משהו דרמטי, לא נשמע מוזר שהיא נזכרה בה פתאום?
אני חושבת שאולי היא באמת משחקצ את עצמה קטן
או שהיא הבינה שמשהו לא בסדר ורוצה לדבר
אני חושבת שכדאי לך לצאת עליה בקטנה, יותר בקטע כזה של לפתוח ולנסות ליישר את הדברים ולא "תדרסי אמן כלבה"
כמובן שלא תמיד חייב להשלים, אבל לכי תדעי