2 תשובות
צריכים לעצור את זה מהר הם עושים פיגועים כאילו זה חופשי חודשי רק השבוע ב"ה סוכל פיגוע שהיה אמור להתרחש בירושלים אסור לתת להם הרגשה שהם יכולים לעשות מה שהם רוצים רק בגלל "שלקחנו להם את האדמות שלהם"
שואל השאלה:
לא נמאס כבר מזה שהמחבלים עושים תואר בכלא ויהודים נרצחים?
אם יהודי היה הולך עם עוד בכיס היו עוצרים אותו אבל לערבים מותר לרצוח!
אני לא גזענית פשוט זה כואב!
בעד עונש מוות למחבלים?או עונש התעללויות עד מוות במחבלים?
על יהודי אומרים נהרג ועל ערבי נרצח זה נראה הגיוני