התחברות הרשמה

מה אתם חושבים על רוס ומניקה גלר מ"פרינדס" ?

8 באוגוסט 2019, 12:40
friendsשחקניםחוות דעת    
4 תשובות
אעאעעא אני אוהבת אותם
ק
קסילופון
גם אניי חולה עליהםם
I
I'mTired
כפרע עליהם
א
אבוקדו עם לימון ומלח (:
אהבות חיי
Shnekel
באותו הנושא:
מישהו כאן רואה "איך פגשתי את אמא", "פרינדס", "מופע שנות השבעים"?
תגידו רק אני שונאת את הסדרה "פרינדס"?
מה אתם חושבים על הסדרה דברים מוזרים וריברדייל ופרינדס?
איך קוראים לסטורי הירוק באינסטגרם משהו קלודס פרינדס?
יש לכם קלוז פרינדס? התכוונתי באינסטגרם
מה אתם חושבים על כך שלחבר שלי משעמם אז הוא מספים בלייקים את כל הקלוס פרינדס?
מכירים את אליה וניקה היא בת 18 ובהריון מה חושבים על זה
איך עושים שיהיה לי קלוז פרינדס?
מה אתם חושבים על ניק ג'ונאס?
מה אתם חושבים על השם ניקו?
אם אני עושה היילייט רק של סטורים שהם קלוז פרינדס אז רק הקלוז פרינדס יראו את היילייט נכון?