12 תשובות
כי אז האיום שלהם כלפינו יהיה הרבה יותר גדול.
הם יוכלו להקים נשק הרבה יותר מסוכן ממה שיש להם עכשיו.
צריך לחשוב על הביטחון שלנו.
הם יוכלו להקים נשק הרבה יותר מסוכן ממה שיש להם עכשיו.
צריך לחשוב על הביטחון שלנו.
הם רוצים את המדינה על השטחים שלנו, ואת ירושלים.
לא ניתן להם.
לא ניתן להם.
כי המדינה תוקם חלילה על שטח מדינת ישראל ותגרור הגירה של מילונים של ערבים מלבנון, סוריה, עיראק, טורקיה ועוד
אנונימי
שואל השאלה:
המדינה לא תקום על שטח מדינת ישראל חחח, זה לא עובד ככה. אתה לא יכול להקים מדינה על שטח של מדינה אחרת. יש להם את עזה ואת שטחי הרשות הפלסטינית. חוץ מזה, מה זה משנה אם יזרמו לשם מליונים של ערבים? הם עדיין ישארו שכנים שלך בכל מקרה. כמו שעכשיו יש לך שכנים סורים בגבול עם סוריה, עכשיו יהיו לך שכנים סורים בעזה
אני לא בא בקטע לריב דרך אגב
המדינה לא תקום על שטח מדינת ישראל חחח, זה לא עובד ככה. אתה לא יכול להקים מדינה על שטח של מדינה אחרת. יש להם את עזה ואת שטחי הרשות הפלסטינית. חוץ מזה, מה זה משנה אם יזרמו לשם מליונים של ערבים? הם עדיין ישארו שכנים שלך בכל מקרה. כמו שעכשיו יש לך שכנים סורים בגבול עם סוריה, עכשיו יהיו לך שכנים סורים בעזה
אני לא בא בקטע לריב דרך אגב
אנונימי
הם לא ירצו להקים מדינה פלסטינית בלי "פלסטין" שזה כל מדינת ישראל וירושלים.
שואל השאלה:
חחח לתקוף ולדבר ככה לא יוביל אותך לשום מקום.
זה רק מראה שאתה לא מספיק בטוח בעצמך בשביל להציג את העמדה שלך כמו שצריך.
כמו שכבר כתבתי, אני לא בא לריב חמוד
יותר ערבים = יותר ערבים קיצוניים = יותר מחבלים.
אבל אתה לא מבין שהם גם ככה קרובים אלייך. מה זה משנה אם הם בעזה או בסוריה? אם הם בירדן או במצריים? אם הם בעיראק או בטורקיה? הם עדיין לידך
אתה מוזמן לענות בקטע טוב ולהסביר לי במקום לרדת עליי, אולי זה יעזור
חחח לתקוף ולדבר ככה לא יוביל אותך לשום מקום.
זה רק מראה שאתה לא מספיק בטוח בעצמך בשביל להציג את העמדה שלך כמו שצריך.
כמו שכבר כתבתי, אני לא בא לריב חמוד
יותר ערבים = יותר ערבים קיצוניים = יותר מחבלים.
אבל אתה לא מבין שהם גם ככה קרובים אלייך. מה זה משנה אם הם בעזה או בסוריה? אם הם בירדן או במצריים? אם הם בעיראק או בטורקיה? הם עדיין לידך
אתה מוזמן לענות בקטע טוב ולהסביר לי במקום לרדת עליי, אולי זה יעזור
אנונימי
אני מעדיף שהם יהיו במרחק שמחייב אותם לשלוח טילים מושקעים ויקשה עליהם לתקוף אותי.
מאשר שיהיו במרחק שיספיק להם לנשוף עם עפרון חודים דף קטנטן כדי לפגוע בי.
מאשר שיהיו במרחק שיספיק להם לנשוף עם עפרון חודים דף קטנטן כדי לפגוע בי.
אנונימי
ואז תהיה לך עוד מדינת עולם שלישי ליד הבית, שהאנשים שחיים בה מסכנים.
שואל השאלה:
ובמה זה שונה מהמצב כרגע?
ובמה זה שונה מהמצב כרגע?
אנונימי
אתה כנראה לא מבין את גודל הבעיה והאיום כי אתה שקוע בדעה שלך שאם תהיה להם מדינה הכל יהיה ורוד. לא.
אם תהיה להם מדינה יהיה להם רשות לשדה תעופה.
אתה יודע בכלל מה זה אומר?
זה יהיה טרור ואסון חמור למדינת ישראל.
אם תהיה להם מדינה יהיה להם רשות לשדה תעופה.
אתה יודע בכלל מה זה אומר?
זה יהיה טרור ואסון חמור למדינת ישראל.
שואל השאלה:
שקוע בדעה שלי? שאלתי שאלה. אני לא מבין מה הבעיה, אז אתה יכול להסביר כמו שהסברת עכשיו.
כמו שכבר אמרתי ואומר בפעם השלישית, אני לא פה לריב, אתה סתם מתעצבן
שקוע בדעה שלי? שאלתי שאלה. אני לא מבין מה הבעיה, אז אתה יכול להסביר כמו שהסברת עכשיו.
כמו שכבר אמרתי ואומר בפעם השלישית, אני לא פה לריב, אתה סתם מתעצבן
אנונימי
א. אני בת
ב. כן, אתה די שקוע בזה שהכל יהיה ורוד. צריך ליפול למציאות. לא לדמיון.
שאלת שאלה ועניתי. כמו שאתה לא בא לריב גם אני לא באה לריב.
באתי להסביר את ההיגיון.
בנתיים אתה זה שעוקץ את אלו שעונים לך על השאלה.
מדינה ל"פלסטין" לא תפתור שום בעיות, רק תיצור בעיות קשות יותר.
ב. כן, אתה די שקוע בזה שהכל יהיה ורוד. צריך ליפול למציאות. לא לדמיון.
שאלת שאלה ועניתי. כמו שאתה לא בא לריב גם אני לא באה לריב.
באתי להסביר את ההיגיון.
בנתיים אתה זה שעוקץ את אלו שעונים לך על השאלה.
מדינה ל"פלסטין" לא תפתור שום בעיות, רק תיצור בעיות קשות יותר.
באותו הנושא: