5 תשובות
נכון
צודקת
ראיתי כמה עונות והפסקתי כי זה באמת נהיה גרוע
אנונימית
ראיתי שלוש פרקים וכבר הבנתי שהעונה הזאת מעפנה ברמות והפסקתי לראות, אין מה לעשות המירוץ של פעם זה לא כמו המירוץ של היום... העונות הראשונות היו מעניינות רצח ולאט לאט זה פשוט הדרדר
אני הפסקתי בעונה 4 כי אחרי זה זה ניהיה גרועה