התחברות
הרשמה
סבתא שלי וסבתא שלה בני דודות אני והיא זרים?
7 באוגוסט 2019, 21:48
משפחה
2 תשובות
לא אתם נחשבים משפחה רחוקה
אנונימית
בני דודים מדרגה שלישית..
ח
חרציתוש
באותו הנושא:
סבתא שלי נפטרה היום ואני מפחדת שמשהו יקרה לדודה שלי חס וחלילה
סבתא שלי וסבתא שלו אחיות אז אני יכול להחשיב אותו זר ?
אמא שלי c80, ודודות שלי ובנות דודות שלי וסבתא שלי מצד אמא הן כולם c80-D80. מה המידה שבערך תהיה לי?
אם לסבתא מצד אבא שלי יש אחות, והאחות היא דודה של אבא, אז מה היא בשבילי?
סבתא שלי נפטרה לא מזמן והיא הייתה הסבתא היחידה שלי, הגיוני שמאז שאני שומעת אחרים שמספרים לי על סבתא שלהם אני מקנאת רצח?
אם הסבתות שלנו היו אחיות אז היינו זרים?
עד כמה זה מביך לחרבן בבית של סבתא שלי כשכולם ישנים חוץ מהגיס שלי ודודה?
סבתא שלי וסבתא שלו בני דודות אני והוא משפחה קרובה?
יש לי בת דודה בת 20,ושהיא באה לסבתא שלי היא מתלבשת נורא חשוף..
לאן אפשר ללכת לטייל עם דודה סבתא וילד בן שנה?
זה הגיוני שאני קוראת לסבא וסבתא שלי בשמות הפרטיים שלהם? (שאלתי את סבתא שלי אם זה לקרוא לה סבתא ולא בשמה והיא אמרה שלא