2 תשובות
נסעתי בלי רישיון ובלי ביטוח , אתה תקבל שלילה לשנה או שתיים וזהו , ואז סע עוד פעם בלי רישיון חחח
תעשה רק ביטוח חובה וצד ג בלי ביטוח מקיף ככה תחסוך כמה אלפים
באותו הנושא: