7 תשובות
מעבדה...
שואל השאלה:
אין דרך לבד?
אין דרך לבד?
אנונימי
יש דרך לעקוף לבד, צריך טלפון וכבל תבדוק ביוטיוב.
זה הרבה לעשות
שואל השאלה:
מצאתי ביוטיוב טבל לא ביקשו שם טלפון
מצאתי ביוטיוב טבל לא ביקשו שם טלפון
אנונימי
יש כזה רמז, ואז יש בצד עזרה אם אני לא טועה, עם כזה שאלון פרטיות שהיה ממש בהתחלה.
או שלא, נאמ, עבר מלא זמן מאז שלי היה ווינדוס 7 ^~^
או שלא, נאמ, עבר מלא זמן מאז שלי היה ווינדוס 7 ^~^
למחוק את המערכת הפעלה לגמרי ולהתקין דרך הביוס מערכת הפעלה חדשה (בהנחה שאין לך הגנות פרטיות מיוחדות במחשב)
זה טיפה מעבר ליידע בסיסי
זה טיפה מעבר ליידע בסיסי
באותו הנושא: