3 תשובות
כמו שאת יודעת לזהות חיוך, פרצוף עצוב, כועס וכו.... כי את יודעת לזהות מצבים שונים של תווי פנים ומה הם מביעים. כנ"ל העיניים.
הן חלק ממה שמאפשר לנו לדעת.
עכשיו כמו שאפשר לדעת רק בעזרת הפה באופן כללי אם אדם שמח, עצוב, כועס... אפשר גם לקבל מושג כללי מהעיניים ומהתנועות שלהן.
אבל לא הרבה מעבר. וזה גם לא מדויק תמיד... אץ
דוגמא שכשאתה מדבר עם מישהו והאישונים שלו גדלים זה אומר שהוא נהנה להיות בחברתך, ושהאישונים שלו מתקטנים הוא לא כל כך נהנה איתך. מוכח פסיכולוגית
אם הם כחולות אז לאיש יש עיניים כחולות ואם הם חומות הוא אידיוט