התחברות
הרשמה
לא נרדמתי או לא נירדמתי?
7 באוגוסט 2019, 12:07
שינה
עייפות
לילה
4 תשובות
נרדמתי.
x
xTINKERBELLx
לא נרדמתי.
א
אָן
נרדמתי אני חושבת
G
GoldenX
לא נרדמתי
י
ילדה מתולתלת
באותו הנושא:
איך כותבים נירדמתי או נרדמתי?
נירדמתי ב3 וחצי בלילה וקמתי ב11 וחצי בבוקר כמה שעות ישנתי?
הרגל שלי נירדמה!!!
בטעות נירדמתי עם מסקרה איך מורידים טישו לא ממש עזר?
אתמול ישנתי עם חבר שלי לא נירדמתי בלילה ישנתי ונמיצמתי עליו כזה וחבק אותי .
יש מצב יש לי התמוטטות עצבים אם לא נירדמתי עד עכשיו?
אוף נירדמתי ב3 בצהרים וקמתי לפני שעתיים בקיצור בזמן הזה לקחו לי את הכלב לזיווג ואני מתגעגעת ואי מתי הוא יחזור ?
נירדמתי אתמול ב10 וחצי בערב כי הייתי ממש גמורה מעייפות וקמתי ב7 לפני שעה
זה בסדר שהרגל נירדמה? צריך להעיר אותה? מה זה יכול לעשות?
אני נתקעתי בטבריה בצפון כי נירדמתי יותר מידי זמן ברכבת ואני גר בבאר שבע ואין אוטובוסים מה לעשות?
כל יום בעיקר ליפני השניה אני מתחילה ליפרוץ בבכי ולא נירדמת שעות וגם עם אני לא נירדמת ואני מכאיבה לעצמי איך לצאת מיזה?