6 תשובות
שזה דבר נורא. למה מלכתחילה להכנס לזוגיות אם את/ה לא יודע/ת לשלוט בעצמך
טוב שכך...לפחות אתם לא נמצאים בזוגיות עם נחש יותר...
מה זה השאלה הזאת? ברור שכולם חושבים נוראי, אף אחד פה לא יבוא ויגיד 'וואו, בגידה זה כלכך מדהים! זה הכי טוב שיש!'
נוראי.