15 תשובות
יש הבדל בן מישהו שיש לו ביטחון
למישהו יהיר
למישהו יהיר
שואל השאלה:
אז למה לא לפרגן לאנשים ולשמוח שהם אוהבים את עצמם ובמקום זה להוריד אותם ככה? אז הוא יהיר כן. עדיף שיהיה חסר ביטחון בוכה לבד במיטה כל יום?
אז למה לא לפרגן לאנשים ולשמוח שהם אוהבים את עצמם ובמקום זה להוריד אותם ככה? אז הוא יהיר כן. עדיף שיהיה חסר ביטחון בוכה לבד במיטה כל יום?
אנונימית
חח כי הרוב כאן צבועים
יש אנשים עם עודף ביטחון עצמי וזה כבר לא טוב צריך שהוא נורמלי לכולם
כי לא לאהוב את עצמך ישר מביא מחמאות כדי להעלות את הביטחון ולאהוב את עצמך מישהו ישר אוהב את עצמו ועף על עצמו
אין על סטיפס!
אין על סטיפס!
שואל השאלה:
אז את אומרת שעדיף חוסר ביטחון על אובר ביטחון? למי אכפת שהוא בטוח בעצמו יותר מדי? אם רק ידעתם כמה אנשים לא מסוגלים לחיות את החיים שלהם כמו שהם רוצים בגלל חוסר ביטחון אז הייתם מבינים עד כמה ביטחון עצמי זה מוערך ולא כמו פה שעשיתם מזה תכונה רעה
אז את אומרת שעדיף חוסר ביטחון על אובר ביטחון? למי אכפת שהוא בטוח בעצמו יותר מדי? אם רק ידעתם כמה אנשים לא מסוגלים לחיות את החיים שלהם כמו שהם רוצים בגלל חוסר ביטחון אז הייתם מבינים עד כמה ביטחון עצמי זה מוערך ולא כמו פה שעשיתם מזה תכונה רעה
אנונימית
בואי נכליל עוד קצת למה לא
צריך שהבטיחון עצמי יהיה במצב נורמלי ולא במצב של אובר ביטחון..
שום דבר לא טוב כשהוא מוקצן ותמיד צריך שיהיה איזון, לא יותר מידי ביטחון ולא פחות מידי.
שואל השאלה:
מי אתם שתגידו מתי הביטחון בגדר הנורמה ומתי הוא לא? אתם לא מכירים את הבן אדם בכלל הוא בסך הכל שאל שאלה ופירט את המידע הנחוץ
מי אתם שתגידו מתי הביטחון בגדר הנורמה ומתי הוא לא? אתם לא מכירים את הבן אדם בכלל הוא בסך הכל שאל שאלה ופירט את המידע הנחוץ
אנונימית
מה את רוצה שאלת שאלה וענינו
יש משהו שהוא טוב כשהוא מוגזם? לא.
ביטחון לא צריך להיות מוקצן ויתר על המידה כי זה יגרום לבן האדם בעל אותו ביטחון המון בעיות ואותו דבר על חוסר ביטחון
יש משהו שהוא טוב כשהוא מוגזם? לא.
ביטחון לא צריך להיות מוקצן ויתר על המידה כי זה יגרום לבן האדם בעל אותו ביטחון המון בעיות ואותו דבר על חוסר ביטחון
כשהוא מתחיל להשוויץ במה שיש לו או שהוא חושב שהוא הכי טוב שיש או שהוא מעליב בלי לשמוע דעות של אחרים ככה מבינים דרך הודעות שיש לו אובר ביטחון עצמי
שואל השאלה:
מסכימה לחלוטין
מסכימה לחלוטין
אנונימית
עדיף בן אדם שעף על עצמו מאשר בן אדם ששונא את עצמו. עודף בטחון עצמי כמעט אף פעם לא גרם לאיזה נזק ממשי. מה אכפת לכם שאנשים מתלהבים מעצמם? אתם מקנאים? אנשים פה פשוט חסרי בטחון, וקשה להם לראות שיש כאלה שאוהבים את עצמם.
כי רוב האנשים שאת מדברת עליהם שהם "בעלי בטחון" פשוט אומרים - אני כזה חתיך חכם מוכשר, אני גבוה ושרירי ואני הגבר המושלם, למה אין לי חברה?
אז לא ממש בא לנו לפרגן לו, סליחה
אז לא ממש בא לנו לפרגן לו, סליחה