5 תשובות
מנצלים? להפך, זה בא ממקום של לכבד אותה, לזכור ולא לשכוח. לא מסכימה עם מה שאמרת בכלל בכלל
זה בסדר לאנשים שרוצים
אני לא ממש מעניין אותי דברים כאלה
אני לא ממש מעניין אותי דברים כאלה
נראלי יותר דוחה אנשים שבאים ועושים שם סלפי / מתנשקים
זה לא ככה.
הכוונה היא לגרום למבקרים באמת להבין מה היה שם, כדי לגרום שיהיה לנוער אהבה לארץ ישראל.
מה שהיום כבר אין לנוער, עובדה שהרב רוצים לעזוב.
בעבר אף אחד לא היה חושב על "כשאהיה גדול אעבור לגור באירופה/ ארהב/...", כי לימדו אותם אהבת הארץ, מה שהיום לא עושים, ואלו התוצאות.
אני לא סגורה ב-100% שזו הכוונה במסע הזה, אבל זה בטח לא כדי לנצל את השואה בשביל לחוות משהו עצמי- בצורה אגואיסטית כזאת.
הכוונה היא לגרום למבקרים באמת להבין מה היה שם, כדי לגרום שיהיה לנוער אהבה לארץ ישראל.
מה שהיום כבר אין לנוער, עובדה שהרב רוצים לעזוב.
בעבר אף אחד לא היה חושב על "כשאהיה גדול אעבור לגור באירופה/ ארהב/...", כי לימדו אותם אהבת הארץ, מה שהיום לא עושים, ואלו התוצאות.
אני לא סגורה ב-100% שזו הכוונה במסע הזה, אבל זה בטח לא כדי לנצל את השואה בשביל לחוות משהו עצמי- בצורה אגואיסטית כזאת.
להפך הם מראים אתמשהאנשים חוו בתקופה
באותו הנושא: