3 תשובות
להיות רגועה זה שנה קלה ולהשקיע בעיקר במחצית הראשונה וכמובן שתהני ותנצלי
כי מכיתה י את צריכה ממש להשקיע
כי מכיתה י את צריכה ממש להשקיע
להשקיע במתמטיקה ואנגלית, זה קובע בכמה יחידות תהיי בתיכון
לחיות את החיים שמחוץ ללימודים עד למלואם כי מכיתה י' זה יגמר
באותו הנושא: