17 תשובות
כן
616
כן.
מאוד
כן. ביא בכלל הפכתי ללסבית
אנונימית
וואו כן וגם כיתה ז זה החלק בחיים שכולם מנסים להכחיש
כן כמעט כל הפסקה הלכתי לשירותים
כן לגמרי, אני עכשיו עולה לט ואני לגמרי לא הבן אדם שהייתי בכיתה ז.
וואי כל כך
ברור. זה הזמן הכי מוזר שהיה לי בחיים.
כל יום קמתי שונה
מאוד וואו
כן אני לגמרי.
הפכתי לאדם שונה לגמרי
מאוד! גם פיזית, הורדתי המון במשקל. וגם נפשית. המון! למדתי מטעויות שעשיתי במהלך השנים
אני רק עכשיו עולה לט'
אבל ממש השתנתי, הייתי ממש קרינג'ית מתלהבת בכיתה ז ובתחילת כיתה ח הייתי גם שונה מהכיתה ז ועכשיו אני אחרת לגמרי
לא הרבה
אבל מט לי"א מאוד
בכיתה ז הייתי שמח
עכשיו (עולה לי') איבדתי אמון במערכת החינוך וזה גורם לי להיות בנאדם עצבני יותר