התחברות
הרשמה
למה תמיד כשאנשים מבקשים עזרה במשהו רציני לא מגיבים וכששואלים דברים מטומטמים כולם קופצים?! האתר הזה נועד כדי לעזור לא כדי
לעשות ממנו צחוק
למה אף פעם לא עוזרים למי שבאמת צריך?
6 באוגוסט 2019, 22:47
שאלות בסטיפס
תמיכה
2 תשובות
צודקת ב100 אחוז
אנונימית
ממש אבל זה מתסכל אכפת להם למה אנשים מחטטים באף מאשר לעזור לאנשים שצריכים באמת
א
אנונימית נו מהכפת לכם
באותו הנושא:
אם אחרי שההורים שלכם הרביצו לכם הם היו מבקשים עזרה במשהו הייתם עוזרים להם או לא??
אם אחרי שההורים שלכם הרביצו לכם הם היו מבקשים ממכם לחבק אותם/לעזור להם במשהו הייתם עושים אתזה??
למה כשאנשים מבקשים דעה פה על עצמם איך שהם נראים (לא מפורסמים) אנשים אומרים להם שהם יפים בלי להגיד את האמת גם אם היא רעה?
למה תמיד שאני שולחת לבנים תמונה שלי הם מבקשים ממני להצטלם עכשיו ולשלוח להם?
למה תמיד כשבנים מתנגשים בי (*אפילו הכי בקטנה*) או נוגעים בי בטעות הם ישר מבקשים סליחה?
רק אני נקרעת מצחוק מהתשובות פה כשאנשים מבקשים קטילות?? חחח חחח הקטילות שנותנים פה כל כך עלובות שזה עצוב
למה בנים תמיד מבקשים תמונת מצב?
תמיד כשאנשים אומרים "למה לא?" זה מחרפן אותי
למה אני תמיד מרגישה רע כשאנשים לא מדברים איתי? אני תמיד נכנסת לדיכאון במצבים שאין לי עם מי לדבר...
כשאנשים מבקשים פה תרגום של משפט לאנגלית למה אנשים שלא יודעים אנגלית מגיבים? זה מביך
כשאנשים עוזרים לכם (לא משנה איפה) אתם אומרים "תודה" על העזרה?