7 תשובות
נכון זה ממש באסה יאו
חשבתי שזה מבאס רק אותי
כי יש הרבה יותר ביקוש לבשר
שזה די באסה
דווקא כמעט תמיד יש באן עם ירקות
שואל השאלה:
לא אתה
שתי התשובות מעליך
אנונימית
מה ציני בזה?
שואל השאלה:
אתן ציניות או רציניות? חחח
אנונימית