7 תשובות
נכון זה ממש באסה יאו
חשבתי שזה מבאס רק אותי
כי יש הרבה יותר ביקוש לבשר
שזה די באסה
שזה די באסה
דווקא כמעט תמיד יש באן עם ירקות
שואל השאלה:
לא אתה
שתי התשובות מעליך
לא אתה
שתי התשובות מעליך
אנונימית
מה ציני בזה?
שואל השאלה:
אתן ציניות או רציניות? חחח
אתן ציניות או רציניות? חחח
אנונימית
באותו הנושא: