16 תשובות
חזיות , עוד חודש בוללל 13
חזיות, 15 עוד מעט
גוזיות 15
חזיות ,14
חזיות 13
חזיה, 14
חזיה
17
17
אני שמה חזיות וגוזיות אבל לאחרונה עברתי לגוזיות. המידה שלי היא b80 ותמיד חפרתי לאמא שלי לקנות חזיות כי אני רוצה שהוא יהיה אפילו גדול יותר אבל קחי עצה לחיים- זה הכי יפה שהוא טבעי ככה למדתי ממנה. כאשר את עם חזייה את מעצבת אותו זה סוג של פייק, לי זה גרם לחוסר ביטחון אפילו שהחזה נראה גדול יותר עם חזייה.
חזיה 17
הארלי גרין -חזייה זה לא רק בשביל להגדיל את החזה או לעצב אותו .
אם אני בבית אז אני שמה גוזיה אבל אם אני יוצאת אני שם חזייה, בת 15.
15 חזיות
חזיות
14
14
אנונימית
חזיות 15
אני שמה גוזיות בגלל שחזיות מגדילות את החזה ואני לא אוהבת את זה אבל כנראה שעוד מעט אני אחליף לחזיות בלית ברירה
בת 14
בת 14
אנונימית
חזיות
16
16
באותו הנושא: