התחברות
הרשמה
אוף אני מרגישה שאני כבר לא יכולה לדבר עם גברים..
כל פעם שאני מדברת עם איזה גבר אז אני רק חושבת אם הוא חושב שאני יפה או לא או מכוערת או לא יודעת מה וזה ממש מציק.
מישהו יכול לעזור לי?
6 באוגוסט 2019, 18:53
יאוש
ביטחון עצמי
התבגרות
2 תשובות
אולי תלמדי לאהוב את עצמך ולהשלים עם איך שאת נראת ולהגיד שאת מושלמת ככה את לא תחשבי על זה
ר
רַפּוּנְזֶל
תקשיבי פשוט תדברי איתו וזהו. תזכרי שכל גבר אוהב יופי אחר
D
Devil is a woman
באותו הנושא:
איך יכול להיות דבר כזה גבר שמרגיש שהוא אישה או אישה שמרגישה שהיא גבר!?
יש פה מישהו שאני יכולה לדבר איתו על נושא רגיש שלי?
אני יודעת שאני הטעם של הרבה גברים אבל אני מרגישה שזה נשאר בגדר היא נראת טוב
אני מרגישה שאני מפלרטטת ומשגעת גברים בלי לשים לב
אני מרגישה שאף גבר לא מסתכל או מתייחס אלי כי אני שמנה מה אני יכולה לעשות?
אני וחבר שלי כבר שנתיים וחצי ביחד ואנחנו בקושי נפגשים ואפילו בקושי מדברים ובגלל זה אני מרגישה כל הזמן שאני רוצה גברים
זה נורמלי שאני מרגישה יותר בנוח לדבר עם בנים מאשר עם בנות? ואיפה אני יכולה לדבר עם בנים?
מישהי יכולה לדבר איתי אני ממש מרגיש שאני חייב לדבר עם מישהי?
אני חושבת שאני הכי חתיך פה מכל הגברים באתר זה בסדר שאני מרגיש ככה?
היי שאני והאקס היינו יחד התחלתי לדבר אתו על גברים שרצו להיות איתי בעבר
אני בת 17 ואני מרגישה שהדברים שאני עושה זה לא דברים שאני באמת אוהבת...