5 תשובות
שונא את ארטוריטו
והכי אהבתי ניירובי והפרופסור
הכי אהבתי את ניירובי
ושנאתי את ברלין
הכי אהבתי את ברלין והפרופסור הכי שנאתי ראקל וארטוריטו
הכי אההבתי את ניירובי ודנוור
וברור ששונאת את ארתורו או איך שלא קוראים לו
הכי אהבתי את דנוור
והכי שנאתי את ארטוריטו