2 תשובות
לצערי רק דרך קב"ן.
לצאת מצהל.. שזה דרך קבן
ואז ברגע שמשחררים אותך באופן רישמי את יכולה להתחיל את התהליך של שירות לאומי רק אומרת שגם בשירות לאומי יש הרבה בעיות אבל לעומת הצבא יותר קל לסדר אותם
אנונימית
באותו הנושא: