5 תשובות
לא הייתי ממליצה לך להיכנס, שימי שורט ופד ותשבי בחוץ להשתזף או משו
תקני טמפונים
חבל להפסיד צימר בגלל מחזור
שואל השאלה:
אין לי טמפונים
אנונימית
את בטוח תקבלי?
כדאי לך להיכנס. מקסימום תקבלי באמצע, תצאי לשים פד ותשבי מחוץ לבריכה ותשתזפי או משהו
יש המצאה קוראים לה טמפונים
אנונימית
באותו הנושא: