8 תשובות
כן, שים אלוורה
כן
זה עובר לבד אבל לשמור שזה לא יזדהם
שואל השאלה:
שהבועות יתפוצצו זה כואב? יקרה מש?דם?
שהבועות יתפוצצו זה כואב? יקרה מש?דם?
אנונימי
לא מרגישים, ולא דם אבל מוגלה
ובעיקרון זה אומר שהכוויה אמורה להיסגר בקרוב
ובעיקרון זה אומר שהכוויה אמורה להיסגר בקרוב
היה לי את זה נישרפתי פעם , הלכתי לרופא ואמרו לי שצריך להשים על הבועות שמן זית ולא לגעת בהן , כמובן שנגעתי בהן והיה אחת שאני נגעתי בה מלא יותר מהשאר ועד היום נישאר לי צלקת ביד שנגעתי אבל היי לפחות אני מבדילה בין יד ימין ליד שמאל בזכות הצלקת
קיצר שים שמן זית ואל תיגע
קיצר שים שמן זית ואל תיגע
שואל השאלה:
נגעתיי אבל
נגעתיי אבל
אנונימי
תשתדל שלא ...^
באותו הנושא: