6 תשובות
אם זאת לאלי אספוסיטו אז ברורר
לא לבד
לא לבד
אבל עם מישהו כן
אבל עם מישהו כן
לא הייתי עושה את זה לבד
לא יודעת אם לבד אבל אם זו באמת הופעה שאני רוצה להיות בה וזאת ההזדמנות אז יש מצב
באותו הנושא: