13 תשובות
כנראה שלא
אם המדיניות שם הייתה נורמלית אבל פחות נוקשה אולי
כן חח
אמרת משופר יותר
אז למה לא
אבל בתכלס פה יש לי כבר משתמש ופרחים ואנשים שהכרתי אז לא יודעת
כן
ברור
סטיפס לנצח.
כן, כל שניה נתקע פה וזה איטי ממש
סיוט
אנונימית
לא
מה אני בוגדת כמו טל מוסרי