37 תשובות
לא נכון בכלל
זה נכון מדי
נדפקנו :/
אנונימית
כי לצערי ככה המעצבים מכינים אותם
לדעתי את מתייפיפת ממש
אנונימי
תלוי במותג. יש מותגים שבאמת עובדים ככה ויש כאלה שדווקא ממש לא.
זה לא נכון,
תתאימי את הבגדים לגוף שלך
גם אני לא מקל
זה יפה על בנות שאומרות ><
אנונימית
גם אני שואלת את זה
חחח תאמיני לי שזה לא נכון.
שואל השאלה:
m4a1
ממש בוגר מצידך לעשות סקיני שיימינג בשביל להעלות לבנות אחרות
אנונימית
את טועה.
בגדים לא נראים טוב על בנות שטוחות ורזות, מנסיון.
אבל תמיד אפשר למצוא משהו שיתאים למבנה גוף שלך ולא של מישהו אחר.
אנונימית
שואל השאלה:
איך אני מתייפיפת בדיוק?
אנונימית
זה נכון :/
m4a1
תצעקי פשוט "אין לי ביטחון" באיזה קטע את מרשה לעצמך
כי הן יותר רזות ממך
תתמודדי שמנה
מה לעזאזל הבעיות שלך^
שואל השאלה:
חחחח מתה
אני לא שמנה אבל אני פשוט לא מקל
יש לי לרדת במשקל
אנונימית
שואל השאלה:
נורה אהובתי❤
אנונימית
אני מבולבלת מה^^
אומייגאד את אוהבת את נורה
בואי כפרה , אני עם רזון טבעי ולא תמיד הכול נראה טוב עליי אבל ללא ספק אוהבת את הגוף שלי !
זה לא נכון את אומרת את זה כי כנראה את לא שלמה עם הגוף שלך
פשוט צריך לדעת למצוא מה שמחמיא והכל יראה יפה
אנונימית
בגלל אידיאל היופי שהחברה מכתיבה לנו, לצערי כרגע "צריך" להיות רזה וכמה שיותר יותר טוב , זה מזעזע ממש ומבאס בטירוף אבל אני מצאתי את הגזרות שמחמיאות, אני מראש מכוונת לשם, אני מקווה שזאת רק תקופה ושהעולם יתחיל להיות קצת יותר מודע (דברים כל הזמן משתנים!!)

נב: לא כל הבגדים כאלה פשוט הרוב
כשהייתי מקל כל הבגדים היו נופלים ממני ונראים מזעזע פשוט זה ממש לא נכון
רוב הבגדים מתאימים לבנות ממוצעות ולא לקיצון של רזון או קיצון של השמנה
אני מקל שטוחה יותר מקרש חיתוך ושום דבר לא נראה עלי טוב אז אל תכלילי כי אני שונאת את זה ולא יכולה לעשות כלום. דיי עם הטענות האלה
אנונימית
זה ממש לא נכון
וואו אחותי מה זה הטמטום הזה (סורי)
זה כמו שאני אגיד למה רק בלונדיניות יפות, זה לא נכון ואת יודעת את זה. אני הייתי מקל גם עכשיו אני פחות או יותר כזאת אבל את יודעת התפתחות וזה, כל אחת ומה שנראה עליה טוב אין דבר כזה למה הכל נראה טוב על מקלות. וואו כואב לי המוח
לא נכון.
כל אחת צריכה פשוט ללבוש מה שמתאים לה... יש מלא ג'ינסים שלא נראים עליי טוב בגלל שאני רזה ואני יודעת בוודאות שנראים ממש טוב על בנות יותר מלאות
ממש לא בנות מקל זה מזעזע לדעתי צריך פרופורציה בגוף
ואו הכי לא נכון מבחינתי לבנות מקל שום דבר לא יושב טוב ולא ניראה טוב
שזופה,פנים חלקות , רזה, ולדעתי גם שיער חלק , ציפורניים ארוכות וזהו כן.
לא בהכרח... אני בכלל לא מקל ויש מלא בגדים שנראים עלי טוב
אני לא כזוו רזה
אני מלאה במקומות הנכונים והבגדים שיש לי יושבים עליי פצצה
לדעתי זה תלוי בבגדים שבוחרים לשים
וואו אני בהלם מהתגובות של חלק מהאנשים כאן. למה אתם עושים כל כך הרבה בודי שיימינג לבנות שהן "מקל"? אני חלק מהן. אתם חושבים שבחרתי להיות ככה? שאני שמחה מזה שאני כזאת שטוחה? לא. לא מספיק אני שונאת את הגוף שלי גם ככה והביטחון שלי ברצפה עכשיו הורדתם אותו מתחת לאפס. איזו מן שיטה מעוותת זו להוריד לרזות את הביטחון כדי להעלות למלאות?
הנה חלק מהדברים שרשמו על הגוף שלי פה: גוף של ילדה בת 6, מגעיל, מכוער ברמות, מזעזע, גוף לא מפותח.. ועוד ועוד. לא רק בשאלה הזאת ספציפית.
אני חסרת ביטחון לגבי הגוף שלי ובחיים לא ירדתי על מלאות/בעלות משקל עודף. פשוט תתביישו לכם.

ולשאלה, אני לא מסכימה וכן מסכימה. לכל מבנה גוף יש את הבגדים שמתאימים לו. אני "מקל" ויש בגדים שנראים עליי מזעזע, ויש כאלה שנראים ממש טוב, צריך פשוט לנסות ולראות הרבה אופציות ולבחור מה שהכי מתאים לך.
אנונימית
אה... אין לי שמץ
אבל אל תעשו שיימינג לבנות שהן מקל כי יש להן בעיות לקנות ג'ינסים וזה לא אשמתן שהן רזות.
חוץ מזה יש גם בגדים שהם יפים על כולם אני פחות מבינה את זה כי לא כל כך אכפת לי מה אני לובשת
ותנסי לחשוב מה יפה עלייך, באמת , לא מה יפה עליהן, אולי זה יעזור ותוכלי למצוא בגדים שהם ממש יפים עלייך (אני לא מבינה בזה כל כך אבל ניסיתי לעזור)