11 תשובות
הם הטרו
והם חברים טובים
והם חברים טובים
הם לא זוג הם פשוט החברים הכי טובים
שואל השאלה:
hilda
הם הומואיים
hilda
הם הומואיים
אנונימית
מאיפה לך?
שואל השאלה:
הם אומרים מה אנחנו סטרייטים חחחחח וכאלו
הם אומרים מה אנחנו סטרייטים חחחחח וכאלו
אנונימית
מתי ואיפה
מי אמר שהם הומואים???
הם הומואים, מכירה אותם במציאות... אבל הם לא יחד חחח למה כולם חושבים ככה
אנונימית
לפי מה שראיתי באינסטגרם של סיד יש לו בן זוג
אנונימי
הם אחים לא?
הם חברים והם שניהם הומואים..
הם גם דיברו על זה בכתבה פה -
https://m.ynet.co.il/articles/5577678
הם גם דיברו על זה בכתבה פה -
https://m.ynet.co.il/articles/5577678
באותו הנושא: