11 תשובות
הם הטרו
והם חברים טובים
הם לא זוג הם פשוט החברים הכי טובים
שואל השאלה:
hilda
הם הומואיים
אנונימית
מאיפה לך?
שואל השאלה:
הם אומרים מה אנחנו סטרייטים חחחחח וכאלו
אנונימית
מתי ואיפה
מי אמר שהם הומואים???
הם הומואים, מכירה אותם במציאות... אבל הם לא יחד חחח למה כולם חושבים ככה
אנונימית
לפי מה שראיתי באינסטגרם של סיד יש לו בן זוג
אנונימי
הם אחים לא?
הם חברים והם שניהם הומואים..
הם גם דיברו על זה בכתבה פה -
https://m.ynet.co.il/articles/5577678