7 תשובות
לרוב כן
אני חושבת שכן סבתא רבתא שלי הייתה ספרדיה והיא הייתה אישה ממש יפה
בארץ כן,
ב-ספרד(אצל הנוצרים) רוב הבחורות לא יפות
******************
היספניות למשל יפות ממש (דרום/מרכז אמריקה)
ב-ספרד(אצל הנוצרים) רוב הבחורות לא יפות
******************
היספניות למשל יפות ממש (דרום/מרכז אמריקה)
למה לא יפות?^
בדרך כלל בסרטים וזה הן מהממות
בדרך כלל בסרטים וזה הן מהממות
אנונימית
בסרטים תמיד יציגו יפות,
הייתי ב-ברצלונה במשך כ-8 ימים
במקרה הטוב ראיתי רק 2 יפות (ואני לא מגזים)
לעומת זאת ב דרום/מרכז אמריקה הן יפות-אש
הייתי ב-ברצלונה במשך כ-8 ימים
במקרה הטוב ראיתי רק 2 יפות (ואני לא מגזים)
לעומת זאת ב דרום/מרכז אמריקה הן יפות-אש
באותו הנושא: