8 תשובות
זה סתם טיפשי כי אנשים פה שיפוטיים רצח
אנונימי
בטח שכן
אבל אני אישית לא הייתי רוצה לקבל עצות נגיד מבת 13
כן
לדעתי גיל 12- זה כבר מוגזם...
ראיתי פה ילדים בני 10 ו9...
כן! גם לנו יש מקום! גם אנחנו בני נוער וצריכים ייעוץ.
כן בעיקר כי אני בן 14
כן
אנונימי
מה ;(
כן.
גמאני בת 14,לכולפ יש מקום באתר ;(