5 תשובות
כן.
זה בסדר אם זה לא היה בכוונה.
כן קרה לי לא קרה כלום
אם זה לא בכוונה זה לא משנה את האידיאלים שלך, את עדיין צמחונית. אבל פשוט תנסי להקדיש יותר תשומת לב למה שיש לך בצלחת כשאת צמחונית.
איך בדיוק תיפול לך בטעות חתיכת בשר לפה? את מדברת כאילו את מתכננת שזה יקרה..
האם זה בסדר או לא נתון לשיקולך. האם את צמחונית/טבעונית מטעמי בריאות או אידיאולוגיה. כי מבחינתי אם בטעות הגעתי למצב שאכלתי בשר זה לא היה בסדר מבחינתי בשום צורה
נשבעת שהיה פרק כזה בארתור וואי.
לשאלה: בסדר לגמרי. זה כמו שאם אכלת משהו שהוא לכאורה צמחוני/טבעוני אבל יש בו בשר ולא ידעת זה לא "נחשב"