6 תשובות
באד באני לא שר באיטלקית.....
שואל השאלה:
ספרדית ? ^^
ספרדית ? ^^
אנונימית
לבאד בני יש מלא שירים באיטלקית תבדקי את זה
שומעת שירים שלו מ2017, im good luv.
שואל השאלה:
תודה ^^
תודה ^^
אנונימית
bad bunny
באותו הנושא: