4 תשובות
אם את אוהבת להרגיש נעלות מעל לאחרים - כמובן
אני לא יודעת אם זה עוזר לך, אבל אחותי מפקדת חחח וכל שבוע שהיא חוזרת היא מספרת כמה זה הרבה יותר כיף לה וכאלה, אבל לי אין מושג בזה חחח
אנונימית
תלוי אם את אוהבת ואיזה בן אדם את

זה נשמע כיף לפקד על אחרים, להיות אחראית, להנהיג, ללמד, צוברים חוויות וזה בהחלט עוזר בחיים
וזה יכול להיות קשה גם, את אמורה להיות כיביכול הרעה כל הזמן, אפשר להתמודד גם עם חיילים לא כל כך פשוטים

תלוי למי,
צריך ביטחון וכריזמה