9 תשובות
שואל השאלה:
זה הקטע
הם מסננים אותי כבר חודשיים
אנונימי
שואל השאלה:
מה סיבת המחיקה, לא הבנתי
אנונימי
אנסה להפנות אלייך אחד/ת מהם.בתכלס אין סיבה שיסננו אותך.אם אותי אף פעם לא סיננו אין סיבה שאותך כן.
שואל השאלה:
תודה
אנונימי
שואל השאלה:
הקטע ואני אסביר שוב: שעניתי פשוט לתשובה מעליי השאלה התכוונה ללמה מזה להגיע לחסימה
אנונימי
זה הסוף
ביי ביי
אז תפנה לנאמן/ת בכיר/ה
שואל השאלה:
אף פעם לא אמרתי או עשיתי משהו.. (מחקו לי את התשובה שלי אליך על המשחק לול וזה היה רשום שם)
אנונימי
יכול להיות כי עשית או אמרת משהו חמור מספיק כדי שיתנו לך אזהרה לפני חסימה