11 תשובות
שהן אוהבות להצטלם
שיהנו
מה רע?
חשיבה שטחית והן חושבות על מה שיגידו אבל שיעשו מה שבראש שלהן :)
שואל השאלה:
למה פתטיות?
אנונימית
שואל השאלה:
למה אין להם חיים?
עדיף לשבת בבית? יש להן חיי חברה, רואות נופים, נהנות וגם יוצאות עם מזכרת?
אנונימית
שואל השאלה:
נו?
הולכות להצטלם ועל הדרך רואות נופים, מדברות, נהנות, וגם יוצאות עם תמונה
אנונימית
שואל השאלה:
הן מטיילות
אני שואלת מה אתם חושבים כי אני ממש אהבתי את הרעיון ומתלבטת אם ליישם:)
אנונימית
שיהנו ויעשו מה שבראש שלהן.
אני חושבת שאם כבר הרבה יותר כיף זה לצאת הרבה לטייל ולראות נופים ועל הדרך להצטלם, לא הפוך.
אנונימית
קרוב לבית או לא
אז למה לא לטייל אם כבר?
אנונימית