8 תשובות
שואל השאלה:
שמעתי שני דברים: שהסניף בארץ לא הלך
ושהם העתיקו משהו ותבעו אותם
לא הצליח להם, גם לקיי אף סי היה פעם סניף בארץ
pv
שואל השאלה:
נכון חחח
עדיין יש קיי אף סי, אבל זה בשטחים
אנונימית
כנראה לא ממש הצליחו כי בארץ יש קפה יחסית טוב... אבל יש עמוד בפייסבוק שמעדכן מתי הם יגיעו לישראל :)
אנונימי
כנראה שהסניף בארץ לא הלך להם
אם כתבו המון סיבות בגוגל אז יש לך את הסיבות.
בכל מקרה הם כנראה פשטו את הרגל
לא הלך להם.