8 תשובות
שואל השאלה:
שמעתי שני דברים: שהסניף בארץ לא הלך
ושהם העתיקו משהו ותבעו אותם
שמעתי שני דברים: שהסניף בארץ לא הלך
ושהם העתיקו משהו ותבעו אותם
לא הצליח להם, גם לקיי אף סי היה פעם סניף בארץ
שואל השאלה:
נכון חחח
נכון חחח
עדיין יש קיי אף סי, אבל זה בשטחים
אנונימית
כנראה לא ממש הצליחו כי בארץ יש קפה יחסית טוב... אבל יש עמוד בפייסבוק שמעדכן מתי הם יגיעו לישראל :)
קישורים מצורפים:
אנונימי
כנראה שהסניף בארץ לא הלך להם
אם כתבו המון סיבות בגוגל אז יש לך את הסיבות.
בכל מקרה הם כנראה פשטו את הרגל
בכל מקרה הם כנראה פשטו את הרגל
לא הלך להם.
באותו הנושא: