התחברות
הרשמה
עליתי על אוטובוס עם חוגר וזה רשם הכרטיס ברשימה השחורה מה זה אומר ?!
זה חוגר לא רב קו
5 באוגוסט 2019, 11:11
חיילים
הרשימה השחורה
צה"ל
נסיעה
תשובה אחת
תשאל את המפקד
אנונימי
באותו הנושא:
היום מצאתי חוגר של חיילת באוטובוס ונסעתי עד אליה להביא לה אותו, יצאתי בן אדם טוב?
כשחייל עולה לאוטובוס הוא מעביר את החוגר כמו שמעבירים רב קו?
אני יכול להשתמש בחוגר במוצש לאוטובוסים? בלי מדים
אפשרי לנסוע באוטובוס עם חוגר בלי מדים?
צה"ל - אם אני עולה לאוטובוס בלבוש אזרחי ומראה את החוגר שלי, אני מקבלת נסיעה חינם?
הסיבה שלא חוגרים חגורות בטיחות באוטובוס - למה באוטובוס לא חוגרים חגורת בטיחות?
אם אני בלי מדים ויש לי חוגר יתנו לי לסוע חינם באוטובוס?
איבדתי את החוגר שלי, אני הולכת להוציא חוגר חדש ובלי שום קשר לשמירת קבלות באוטובוסים, מה הסיכוי שבאוטובוס בינעירוני הנהג ייתן לי לעלות על מדים ללא הצגת חוגר?
מותר לחיילים בשירות חובה לעלות לאוטובוס עם חוגר בלי מדים ולנסוע חינם או חייב עם מדים?
למה נהגי אוטובוס מתעקשים שחיילים יעבירו חוגר?
אם אני נוסעת על מדים באוטובוס או רכבת בודקים לי את החוגר?