3 תשובות
יש תוכנות מקצועיות לזה בסטים
אנונימי
יש כמה ממשקים שמאפשרים ליצור משחק בצורה פשוטה יחסית, אבל אם את באמת רוצה ליצור משחק, מאפס.... אז ללמוד שפת תכנות מתאימה ולהתחיל...
אממ, אני אמליץ על unity בינתיים?
הייטק!