5 תשובות
כן. לכי לישון. או שתשני בנסיעה.
שואל השאלה:
אני לא נירדמת
אז תשתי קפה
תשתי קפה, תעשי מקלחץ, תצאי מהחדר שלא תרדמי ותראי טלוויזיה בסלון...ואז תהיי ערניץ
אני קם עוד שעה ואת מבואסת?