9 תשובות
פשוט תשני לפי מה שנראה לך
שואל השאלה:
זה הבעיה, אין לי מושג מה לעשות
אנונימית
תשני משהו בשיער , תצבעי ,תסתפרי שניהם אפילו מה שבאלך.
תרזי/תשמני או שכלום אם את אוהבת ככה
פירסינג?
סטייל שונה
מה הדברים שמפריעים לך?
אנונימית
תסתפרי,
החלקה,
דיאטה,
תקני כל מני קרמים לפנים,
לגוף,
תלוי מה את אוהבת ורותה לשנות.
אם את רוצה אפילו את יכולה להתפאר.
שואל השאלה:
1. מראה- אני שומרת על המשקל וירדתי כבר בשבוע וחצי האחרונים 3.5 קילו.
2. חצקונים- אני לוקחת ראקוטן אבל זה נראה מזעזע
3. הלבוש שלי- מזעזע
אנונימית
קודם כל שאפו על המשקל. שימי לב לא לרדת יותר מדי.
לגבי חצקונים, כל מתבגר עובר את זה באופן שונה אבל זה טבעי ואין בזה בושה. זה גם יעבור בקרוב.
לגבי הלבוש, האם את חושבת שהוא מזעזע או אחרים?
אם את לא אוהבת איך שאת מתלבשת, את יכולה ללכת לקניון ולחפש בחנויות בגדים שהם הטעם שלך.
את יפה כמו שאת ואל תתני לאף אחד להוריד אותך.
הכי חשוב זה שתהיי שלמה עם עצמך.
אנונימית
קרה,תצבעי,פוני,להתחיל לשים איפור,להתחיל לשים לק,לקנות בגדים שונים,לעשות ספורט,ויש עוד הרבה דברים
ספורט
להשקיע בעצמך יותר
תתאפרי קצת
שימי את בגדים בצורה שמבליטה את מה שאת אוהבת בגוף שלך
ואת מושלמת