6 תשובות
אולי יש כאלה שמכירים אותם כאן באתר אז הם מעדיפים שלא
האמת יצא לי לחשוב על זה גם , אני די בטוחה שזה אולי נובע מביישנות עקב משתמשים אחרים ( אולי מדברים איתם וזה וקצת מתביישים) לא עולה לי משהו אחר לראש
כי זה מביא לאנשים יותר ביטחון להגיד או לשאול משהו בידיעה שאף אחד לא ידע מי הם.
כי אני מכירה אנשים באתר
ומדברת איתם
ולא יהיה לי נעים אם מישהו שדברתי איתו יראה ששאלתי שאלה על מחזור או משבר שאני עוברת או משהו
ומדברת איתם
ולא יהיה לי נעים אם מישהו שדברתי איתו יראה ששאלתי שאלה על מחזור או משבר שאני עוברת או משהו
אנונימית
ככה הם מרגישים יותר בנוח. ולכל אחד יש את הסיבות שלו.
גם זה נראה צומי אם נגיד קרה משהו ואז מפרסמים את כל הפרטים לא מאנונימי
נשמע כמו רחמים עצמיים
נשמע כמו רחמים עצמיים
אנונימית
באותו הנושא: