8 תשובות
לדעתי לא
אנונימית
קצת מאוחר, תזהרי שלא יהיה לך כבד אחרי זה
אבל בתאבון, אין שעה לאוכל
כן ברור אין שעה לאוכל
כל שעה היא שעה סבבה להכין פסטה
לדעתי מכביד קצת אבל אם מתחשק לך למה לא לכי על זה רק שלא יכביד תאכלי קצת
הרגע הכנתי פנקייקים אז אני לא אשפוט
ברור , בתאבון
תמיד זה שעה טובה להכין אוכל (;
.xo
תמיד.