18 תשובות
יכול להיות שהבעיה רק בטלוויזיה ואין באמת רוחות.
יותר סביר שזה או במקרה הטוב סתם בעיה בטלוויזיה או במקרה הרע ווירוס או משהו. תחשוב בהיגיון..
שואל השאלה:
הטלויזיה בסדר
הטלויזיה בסדר
אנונימי
שואל השאלה:
לא מבקש לנעוץ ולא רומז, אבל כל פעם שיש לי שאלה דחופה כמעט ואין שום תשובה
ושמישהו שואל על הצבע האהוב אז על זה יש איזה 300 נעיצות ו200 תשובות
לא מבקש לנעוץ ולא רומז, אבל כל פעם שיש לי שאלה דחופה כמעט ואין שום תשובה
ושמישהו שואל על הצבע האהוב אז על זה יש איזה 300 נעיצות ו200 תשובות
אנונימי
שמע זה רוחות זה לא קיים. אתה אמור להבין את זה בהתחשב בעובדה שאתה בן 17.. זה הטלוויזיה..
קטב מרירי?
יש לך תמונה של tokyo ghoul...
שואל השאלה:
כנראה שלא קראתם עד הסוף אז שוב... השאלה הייתה אם אתם מכירים מישהו שבודק אם יש רוחות.. לא אם אתם חושבים שיש או אין לי רוחות על פי מה שקראתם
ונ.ב כן התמונה היא בפוקס
כנראה שלא קראתם עד הסוף אז שוב... השאלה הייתה אם אתם מכירים מישהו שבודק אם יש רוחות.. לא אם אתם חושבים שיש או אין לי רוחות על פי מה שקראתם
ונ.ב כן התמונה היא בפוקס
אנונימי
כן אבל למה לך לשלם כסף לשרלטן במקום לקחת את הטלוויזיה לתיקון שיסדרו לך את זה באמת..
שואל השאלה:
הקטע הוא שזה בכל הטלוויזיות קרה
הקטע הוא שזה בכל הטלוויזיות קרה
אנונימי
שואל השאלה:
פעם אחת זה קרה בטלויזה שלי בחדר ואז בסלון
פעם אחת זה קרה בטלויזה שלי בחדר ואז בסלון
אנונימי
יכול להיות שזה אולי בעיה בתשתית של הכבלים. רוחות זה לא.. צא מהסרט
א. יש כזה דבר "רוחות", או יותר נכון "נשמות"
ב. אם אתה גר בישראל אין לך מה לפחד
ב. אם אתה גר בישראל אין לך מה לפחד
אין כזה דבר מה את בת 4?
יש רוחות ושדים אבל שדים בארץ אין רוחות אולי
אתם מזעזעים אותי
אתה יכול להזדעזע כמה שאתה רוצה יש דברים כאלה
אני בטוח
באותו הנושא: