5 תשובות
חחח זה לא יהיה מוזר
אני אישית סתם מגיבה על דברים שקורים בכיתה, שואלת שאלות וכאלה
דיברתי הרבה עם כל ה'מופרעים' של הכיתה כי סתם התחלתי לצחוק איתם ולשבת איתם מאחורה אז זה זרם כזה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל בחיים לא דיברתי בכיתה
איך להתחיל
אנונימית
זה מתחיל מסתם לזרוק הערות וממשיך בלדבר עם אנשים
אין דרך מסויימת זה פשוט לזרום ולהתחיל לדבר
אם יש לך חברות שכן מדברות עם שאר הכיתה תגידי להן להוסיף אותך לשיחות או שתצטרפי בעצמך
אבל תכלס העצה הכי טובה שלי זה לזרוק מה שעולה לך לראש.
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי חברות כאלה
אנונימית
שואל השאלה:
איך לדבר
מה לומר
זה יהיה מוזר אם אני פתאום אדבר
אנונימית