8 תשובות
אתמול בלילה
אנונימית
אתמול, כשראיתי מישהו חתיך וחמוד ממש בסדרה והבנתי שבחיים לא יהיה לי סיכוי איתו או עם מישהו כזה
שואל השאלה:
חחח אין מצב ששנתיים לא בכית
זה לא הגיוני תמיד יש נפילות...
זה שאתה גבר לא אומר שאסור לך לבכות ואם אתה מתבייש בזה אז תתבייש בחיים האמיתיים לא באתר אנונימי
חחח אין מצב ששנתיים לא בכית
זה לא הגיוני תמיד יש נפילות...
זה שאתה גבר לא אומר שאסור לך לבכות ואם אתה מתבייש בזה אז תתבייש בחיים האמיתיים לא באתר אנונימי
אנונימית
יש אנשים שאומרים את האמת ויש אנשים שלא אוהבים לומר את האמת כי הם חושבים שזה בושה.
ואני לא מהאנשים שמשקרים
ואני לא מהאנשים שמשקרים
בכיתי אתמול בגלל שחבר שלי לא דיבר איתי יומיים
היי אהובה, זה לגמרי בסדר לבכות, אין שום דבר רע בזה.
ואת מוזמנת לפנות אליי בקשר לכל דבר, אני תמיד פה כדי להקשיב ולנסות לעזור.
ובקשר לשאלתך, ממש עכשיו (ריפ)
ואת מוזמנת לפנות אליי בקשר לכל דבר, אני תמיד פה כדי להקשיב ולנסות לעזור.
ובקשר לשאלתך, ממש עכשיו (ריפ)
בכיתה בה ניראלי בכיתי וזה היה הפעם האחרונה שבכיתי,ניראלי בגלל שכולם שנאו אותי והרביצו לי.
בבוקר, התקף חרדה
אנונימית