5 תשובות
כן לי ניהיה סדיר רק אחרי שנתיים
כן.
עד שנתיים זה נורמלי
עד שנתיים זה נורמלי
כן , רק אחרי שנתיים צריך ללכת לרופא
כן נורמלי.
באותו הנושא: